Молодіжний фестиваль соціальної реклами “Інший погляд”

20-21 грудня 2012 року відбудеться Другий всеукраїнський молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». Ти не байдужий? Зроби соціальну рекламу – розкажи іншим про те, що тебе хвилює. 

Умови участі:

У конкурсній програмі Фестивалю можуть брати участь школярі, студенти вищих навчальних закладів будь-якого рівня акредитації та молодь віком до 30 років. Це можуть бути окремі особи і групи осіб, представники молодіжних та дитячих громадських організацій.

Допускається як очна, так і заочна форма участі. Проект відкритий для конкурсантів із усіх регіонів.

Участь у Фестивалі безкоштовна.

Для участі у Фестивалі необхідно подати такі матеріали:

  • заповнену анкету учасника;
  • конкурсну роботу, оформлену згідно з вимогами Фестивалю.

Проекти приймаються на конкурс у таких номінаціях:

  1. Друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо).
  2. Відеоролик (до 120 секунд).
  3. Аудіоролик (до 60 секунд).
  4. Зовнішня реклама.
  5. Інтернет-реклама.
  6. Соціальна реклама ручної роботи.

Заявки та конкурсні роботи приймаються до 15 грудня 2012 року.

Для участі скористайтеся відповідним розділом сайту Фестивалю.

Також ми чекаємо Ваші роботи за адресою: кафедра журналістики та філології, аудиторія Г-1111, Сумський державний університет, вул. Римського-Корсакова, 2, м. Суми, 40007 або на e-mail:recfest@sumdu.edu.ua (тема листа: «Фестиваль реклами»).

Роботи оцінюватиме фахове журі, яке визначить переможців у кожній із номінацій у двох вікових групах (школярі; студенти та молодь до 30 років), а також володаря Гран-прі фестивалю.

Критерії оцінювання:

  • оригінальність та креативність ідеї;
  • якісне втілення задуму.

Кращі роботи будуть розміщені в інформаційному просторі Сумщини, а їх автори нагороджені призами.

Вимоги до робіт

  • Друкована продукція – плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо, які супроводжуються гаслом або іншим ідейним текстом, записані форматі JPEG/TIFF з роздільною здатністю не менше 300-400 dpi та в кольоровій моделі CMYK.
  • Відеоролик – авторські відеоматеріали, записані у форматі AVI (хронометраж – не більше 120 секунд). Кожен ролик подається окремим файлом (блоки не приймаються). Ролик не повинен містити відомостей про автора. Роздільна здатність відео на менше 640×480
  • Аудіоролик – звуковий текст, який може супроводжуватися або бути музичним твором, записанийMP3/WAV/AAC (хронометраж – не більше 60 секунд), із додатком друкованого тексту ролика, кожен ролик подається окремим файлом.
  • Зовнішня реклама – ескіз біґборда, лайтбокса тощо, виконаний у довільній формі (комп’ютерна графіка, малюнок тощо). Комп’ютерна графіка має бути записана у форматі JPEG/TIFF.
  • Інтернет-реклама – виконана засобами комп’ютерної графіки або деякими клієнтськими мовами програмування (JavaScript, ActionScript 2, ActionScript 3). Формат робіт: SWF/GIF/JPEG або HTML разом з додатковими файлами.
  • Соціальна реклама ручної роботи – ескіз або макет, виконаний у довільній формі з будь-яких матеріалів(текстиль, глина, дерево тощо). При реєстрації необхідно вибрати відповідну категорію роботи, а сам проект надіслати поштою на адресу Фестивалю чи залишити на кафедрі журналістики та філології СумДУ.

Роботи, надіслані на Фестиваль, не рецензуються та не повертаються.

Контакти

Опубліковано: 27/11/2012

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.